15 Mart 2016 Salı

Fatih Aydın – Masa Şarkı Sözleri

Fatih Aydın – Masa Şarkı Sözleri

Boyası soyulmuş sandalın
Ağlar süzülmüş dalga kıyısına
Dolunay düşürmüş ışıklarına mehtaba
Çözülmüş halatları düşlerin ülkesinden
Bir sigara daha içsem diyorsun
Sabah olur mu
Balıkçıların yarısı suda
Balıklar derin uykuda
Hüzzam bir peşrev çalıyor uzaklarda
Sen masada
Önünde yarım bardak bir fırtına
Reis seni boğuluyorken seviyorum
En çokta ben severim masayı
Hilal cilvelenirken açıklarda
Reis usuldan geçerken rast falını
En çokta ben severim masayı
Alev alır esmer çingenenin kemanı
Avcumuz da boğulmuş bir sigara dumanı
Fatih Aydın Dinle Sarkisozvar.com
Uskumru faka basmış uzanmış masamıza
Şafak açılmış çiçek düşmüş ardımıza
En çokta ben severim masayı
Hilal bulutlanırken açıklarda
Reis döner yüzünü dalgalar üstüne
Ben eski dostlara ağlarım
Tutur düşten ellerimizi yanarım

                                                                                       


1 yorum:

  1. Hacettepe Tıp Fakültesi’nden mezun olan ve plastik cerrahi alanında uzun zamandan beri çalışmalarına devam eden Op. Dr. Turab İsmayilov kapalı burun estetiği konusunda ülkemizdeki birçok insana profesyonel bir şekilde hizmet vermeye devam ediyor.

    YanıtlaSil

Söz Müzik Kim, yorumunuz için çok teşekkürler :-)