17 Kasım 2015 Salı

Ed Sheeran - Thinking Out Loud (Çeviri) | Şarkı Sözleri


Ed Sheeran - Thinking Out Loud | Şarkı Sözleri

When your legs don't work like they used to before 

Ayakların daha önceki gibi çalışmadığı zaman 

And i can't sweep you off of your feet 

Ve seni ayaklarından sürükleyemediğimde 

Will your mouth still remember the taste of my love 
Ağzın hala aşkımın tadını hatırlayacak mı? 
Will your eyes still smile from your cheeks 
Gözlerin hala yanaklarından gülecek mi? 
Şarkı sözleri, Şarkı sözleri, Şarkı Sözleri
Darlin' I will 
sevgilim, olacağım 
Be lovin' you 
seni seviyor olacağım 
Till we're seventy 
Yetmişimize kadar 
Baby my heart 
Bebeğim benim kalbim 
Could still fall as hard 
Hala delice aşık olabilir 
At twenty three 
23 yaşında 

I'm thinkin' bout how 
Nasıl olduğu hakkında düşünüyorum 
People fall in love in mysterious ways 
İnsanlar farklı yollardan aşık olurlar 
Maybe it's all part of a plan 
Belki bunların tümü sadece bir planın parçasıdır 
Me i fall in love with you every single day 
Ben sana her gün aşık oluyorum 
I just wanna tell you i am 
Sadece olduğumu söylemek istiyorum 

So honey now..... 
Yani tatlım şimdi... 
Take me into your lovin' arms 
Sevgi dolu kollarının içine al beni 
Kiss me under the light of a thousand stars 
Binlerce yıldızın altında öp beni 
Place your head on my beating heart 
Senin başının yeri benim atan kalbimin üstüdür 
I'm thinking out loud 
Sesli düşünüyorum 
Maybe we found love right where we are 
Belki tam olduğumuz yerde aşkı buluruz 

When my hairs all but gone and my memory fades 
Saçlarımın hepsi gittiğinde ama anılar kaldığında 
And the crowds dont remember my name 
Ve kalabalıklar benim adımı hatırlamadığında 
When my hands don't play the strings the same way (mmm) 
Ellerim notaları doğru şekilde çalamadığında 
I know you will still love me the same 
Biliyorum beni hala aynı şekilde seveceksin 

Cause honey your soul 
Çünkü tatlım senin ruhun 
Can never grow old 
Asla yaşlanamaz 
It's evergreen 
Unutulamaz 
Baby your smile's forever in my mind in memory 
Bebeğim senin gülümsemen her zaman anılarımda aklımda olacak 

I'm thinkin' bout how 
Nasıl olduğu hakkında düşünüyorum 
People fall in love in mysterious ways 
İnsanlar farklı yollardan aşık olurlar 
Maybe just a touch of a hand 
Belki yalnızca bir elin dokunuşuyla 
I'll continue making the same mistakes 
Aynı hataları yapmaya devam edeceğim 
Hoping that you'll understand 
Dİlerim bunu anlarsın 

That baby now (oooooh) 
Şimdi bebeğim 
Take me into your loving arms 
Sevgi dolu kollarının içine al beni 
Kiss me under the light of a thousand stars 
Binlerce yıldızın altında öp beni 
Place your head on my beating heart 
Senin başının yeri benim atan kalbimin üstüdür 
I'm thinking out loud 
Sesli düşünüyorum 
Maybe we found love right where we are (ohh ohh) 
Belki tam olduğumuz yerde aşkı buluruz 

(al la la la la la la la la) 

Baby now..... 
Bebeğim şimdi... 
Take me into your loving arms 
Sevgi dolu kollarının içine al beni 
Kiss me under the light of a thousand stars (oh darlin') 
Binlerce yıldızın altında öp beni(oh sevgilim) 
Place your head on my beating heart 
Senin başının yeri benim atan kalbimin üstüdür 
I'm thinking out loud 
Sesli düşünüyorum 
Maybe we found love right where we are 
Belki tam olduğumuz yerde aşkı buluruz 
We found love right where we are 
Aşkı tam olduğumuz yerde bulduk 
And we found love right where we are 
Ve aşkımızı tam olduğumuz yerde bulduk



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söz Müzik Kim, yorumunuz için çok teşekkürler :-)