12 Kasım 2015 Perşembe

Otilia - Bilionera (Çeviri) | Şarkı Sözleri (Lyrics)

Otilia - Bilionera (Çeviri) | Şarkı Sözleri (Lyrics)

Tomame la mano 
Elini çek 

Que tu eres cosa Buena 
Bu iyi birşey 
Esta noche quiero bailar 
Bu gece dans etmek istiyorum 
Sobre en la arena 
Arena'da 
No soy una ajena 
Ben uzaylı değilim 
No soy nada mal 
Ben kötü biri değilim 
Ven paca ven paca 
Görmek istiyorum 
Y ahora 
Şimdi 

Tomame la mano 
Elini Çek 
Que tu eres cosa Buena 
Bu iyi bir şey 
Esta noche quiero bailar 
Bu gece dans etmek istiyorum 
Sobre en la arena 
Arenada'da 
No soy una ajena 
Ben uzaylı değilim 
No soy nada mal 
Ben kötü biri değilim 
Ven paca ven paca 
Görmek istiyorum 
Y ahora 
Şimdi 

Gimme boy 
Ver bana oğlan 
Gimme boy 
Ver bana oğlan 
I'm your lady 
Ben senin kadınınım 
I got here 
Burada var 
What you want 
Ne istiyorsun 
Feels so crazy 
Çılgınca hisset 
Gimme boy 
Ver bana oğlan 
Gimme boy 
Ver bana oğlan 
I'm your baby 
Ben senin bebeğin 
I'm your lady 
Ben senin kadının 

I'm your girl 
Ben senin kızın 
I'm your girl 
Ben senın kızın 
I'm your mama 
Ben senin annen 
Come on boy 
Hadi oğlan 
Don't be shy 
Utanma 
Don't want drama 
Drama Yapma 

I'm your girl 
Ben senin kızın 
I'm your girl 
Ben senin kızın 
Beladona 
Sexy mama 
Seksi anne 

You start this fire 
Yanmaya başlıyorsun 
The way you look at me 
Bana baktıgın zaman 
Takes me higher 
Beni yükseltiyor 
I want this moment to last forever 
Her anını istiyorum sonsuza dek 
And ever and over again 
Ve her zaman ve daima 
Gimme gimme some of that 
bana ondan ver ver 
Ulah ula la 
Ulah ula la 
Tomame la mano 
Que tu eres cosa Buena 
Esta noche quiero bailar 
Sobre en la arena 
No soy una ajena 
No soy nada mal 
Ven paca ven paca 
Y ahora 
Şarkı sözü, Şarkı sözü, Şarkı sözü
Tomame la mano 
Elini çek 
Que tu eres cosa Buena 
Bu iyi birşey 
Esta noche quiero bailar 
Bu gece dans etmek istiyorum 
Sobre en la arena 
Arena'da 
No soy una ajena 
Ben uzaylı değilim 
No soy nada mal 
Ben kötü biri değilim 
Ven paca ven paca 
Görmek istiyorum 
Y ahora 
Şimdi 
http://sozmuzikkim.blogspot.com.tr
It's looking all so right 
bu doğru bakıyor 
Can't get you out of my sight 
Gözünüm önünde değilsin 
Is it love love love love love 
bu aşk aşk aşk aşk 
Is it love love love love love 
bu aşk aşk aşk aşk 


You start this fire 
Yanmaya başlıyorsun 
The way you look at me 
Bana baktıgın zaman 
Takes me higher 
Beni yükseltiyor 
I want this moment to last forever 
Her anını istiyorum sonsuza dek 
And ever and over again 
Ve her zaman ve daima 
Gimme gimme some of that 
bana ondan ver ver 
Ulah ula la 
Ulah ula la 

Tomame la mano 
Elini çek 
Que tu eres cosa Buena 
Bu iyi birşey 
Esta noche quiero bailar 
Bu gece dans etmek istiyorum 
Sobre en la arena 
Arena'da 
No soy una ajena 
Ben uzaylı değilim 
No soy nada mal 
Ben kötü biri değilim 
Ven paca ven paca 
Görmek istiyorum 
Y ahora 
Şimdi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Söz Müzik Kim, yorumunuz için çok teşekkürler :-)