30 Kasım 2015 Pazartesi

Model - Sarı Kurdeleler | Şarkı Sözleri

Model - Sarı Kurdeleler | Şarkı Sözleri

Dün gece yarali küçük bir kiz bulunmus 
Etrafina sari kurdeleler sarilmis 

Son bir kez süslemek istemis onu büyükler 
Yine yasaklariyla 

Yaklasip yakindan bakinca gördüm 
Yatan benim küçüklügüm 
Ve ben büyüdüm 

Mevsimlik elbisemle 
Cenaze alayini izlerken 
Geçtim meyveli agaçlarla 
Mis kokan bahçelerden 

Bir çiçek kopardim 
Son kez ona baktim 
Çiçegimi taktim 
Gögsüme 
http://sozmuzikkim.blogspot.com
Kimse yeni yara açamaz artik 
Çok canim yandi acimaz artik 
Bugün düserse yarin kalkar 
Bu kiz kendine acimaz artik 
Şarkı sözleri, Şarkı söz.eri, Şarkı sözleri, Lyrics, Lyrics, Lyrics
Ardimdan konusulurken 
Fisiltilar duydum tesadüfen 
Sordum tanir miydiniz bu yatan kizi 
Henüz nefes alirken 

Mutluluk baska kalplerde sakli 
Sanirdi 
Hep yarimdi 
Yanildi 

Bir yol yürüdüm evimizden 
Yol büyüktü hepimizden 
Ölümden ikimizden 
Ve zavalli sevgimizden 

Dün gece ufacik bir çiçek solmus 
Bugün yeniden günes dogmus 
Bak burada küçük bir kiz ölmüs 





1 yorum:

Söz Müzik Kim, yorumunuz için çok teşekkürler :-)